19 december

Ja för att spinna vidare på föregående inlägg som kom ju snön i måndags, från att varit lite småvit på marken på måndag när jag gick till jobbet så när jag 8 timmar senare gick ut var de minst en decimeter snö. sen på tisdagsmorgon hade de snöa hela natten och såg inte ut att sluta på hela dgen. när jag sen skulle gå hem vid halvfyra så snöa de fortfarade och efterom de var is under så var de värrsta isbanan och självklart ramla jag. illa nog är de ju att man ramlar men för att göra de värre så fick jag en fraktur på armbågen så nu sitter man här med gips. missade två dagar på praktiken och fick tjata till mig en remis på engelska så vi kan åka imon. doktorn tyckte jag skulle stanna hemma för eftervården och uppföljning men de var inte min plan. så vi åker imon men i bagaget ligger starka smärtstillande som jag får ta istället för ett glas vin. men de är bara att göra de bästa av de, jag kommer ju iväg så de kunde vara värre, men jag och snö är inga kompisar just nu.. så imon blir de england, två veckor utan internet, med god mat, trevligt folk och massor av slapp tid!

god jul och gott nytt år! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0