1 november

Gud vad seg denna sidan är idag. men ett kort nlägg ska jag nog kunna få till. tug en tur till mamma och pappa idag. blev lite dilkött, mums! annars har de inte hänt speciellt mycket idag. försöker ladda för nästan vecka vet inte om jag ser fram emot de eller om jag ä nervös. men de hinenr nog komma. nu är de ju först två dagar i skolan och jag ser inte fram emot heldagar. men de är bara att bita ihop. nu ska jag bara genomleva november och stora delar av december sen äntligen åker vi! Längtar så de finns inte. konstigt hur man kan längta så mycket efter ett land och en stad. =)

nu ska jag se lite "på smällen" innan det blir sängen... =)

                                                                          MIN TUFFING!
                                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0