14 november

Här har de varit väldigt trögt ett tag, har verkligen inte tid med att skriva just nu, allt jag gör är jobbar sen förösker jag vara med familjen så mycket jag hinner sen är de ju allt annat som ska göras. papper ska skickas, skolarbeten ska skrivas osv. och sen hjälper de om man får några timmars sömn. har nog aldrig varit så här slutkörd och de här ska man fixa resten av sitt liv. men förhoppningsvis får man lite mer rutin på de. men nu är de ju hemskt när man jobbar 13:30-22 sen upp 06:45-15:30 blir ju mer än 24 timmar utan att jag ser isabella.. inte roligt alls! Men som sagt var med rutin och mer vana så faller säkert bitarna på plats.

Nästa vecka ska tillbringas i sandviken, ska ha praktik i en vecka och istället för att pendla så kommer jga bo hos mormor vilket blir ännu mindre tid med bella men de spar tid och pengar sen får jag lite extra tid till skolarbete oxå så de gäller att utnyttja de känner jag. men de komme rbli en lång vecka och utan dator vet inte hur jags ka klara mig, tur moster bor trvärs över så jag får sprninga ditt när abstinensen blir för stor.. :P

Annars går de super på praktiken jag är på nu som blir lite uppdelad men jag hoppas de ska gå ändå.
men nu säng, har en hektisk vecka framför mig och väldigt lite tid att sova känns de som.. går på sparlåga nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0