22 november

Är nog dax att uppdatera lite. känenr att bloggen har varit alldeles för deprimerande på senaste tiden och väldigt lite uppdaterande. men de är väl därför man har en för att kunna skriva av sig. men jag är på väg upp nu. för den här gången iaf.. =) annars händer de ganksa mycket just nu. jobbar som en galning men har så grymt kul förutom förra veckan som tillbringades i sandviken och de känndes som två dgara där hade räckt, kan bero på at jag inte tar för mig tillräckligt eller på handledaren vad vet jag. men jag lärde mig bara nå fram till andra dagen sen vara de bara dö-tid kändes de som.. men jag har iaf sett otroligt mycket! veckan som kommer blir de ambulansen men jag har inte hört nå från dem än så jag åker dit imon och hoppas nån vet att jag kommer. annars får de väl bli till att improvisera.. :P men de ska bli spänande, jag tror ju inte att akutsjukvård är de jag vill ägna mig åt men vem vet även den bäste kan ändra sig.. men de här får bli en kort uppdate. ska duscha och sova nu. har varit så otroligt trött senaste tiden..

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0