4 november

Idag var min första dag på praktiken och dagen verkligen flög förbi. jobbade 6:45 till 15:00 och de kändes inte som jag varit där mer än tre timmar. har verkligen haft det så bra idag. slängdes in i arbetet direkt och känner att de här kommer jag nog fixa. synd att de ska vara så hoppigt med 2 veckor sen borta tre veckor sen tillbaka två veckor och sen borta två och tillsist där tre veckor.. blir ju dåligt med sammanhörighet men jag tror de ska gå bra. har verkligen en toppen handledare. vanligen tycker jag de är jätte jobbigt när någon står och kollar de jag gör och ska bedöma men idag gick de hur bra som hellst. jag kände mig så bekväm med hela avdelningen. Ser faktiskt fram emot morgondagen och resten av min praktik.vill inte ens ta ledigt på måndag ska se om jag måste eller om jag kan jobba runt de. =) har nog inte känts så här bra på någon anna praktik. hoppas bara de håller i sig. för nu är de ju verkligen upploppet. i januari ska jag kunna de här. då ska jag vara färdig. =)

men nu blir de greys och sen sängen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0