6 november

Idag var de en tidig morgon efter en sen kväll så nu är man så lagom mör. =) men dagen gick bra även den. känenr att till nästan vecka ska jag nog höra om jag inte kan få lite mer "egna" patienter. så jag får lite mer planeringsbiten och inte bara de praktiska för de är ju mycket som ska planeras och så runt om och de msåte jag ju oxå lära mig. men de är planerna för nästa vecka. och så långt tänker jag inte ens försöka tänka nu. för nu är de fredag och dax för fredags myyyyyyyyyyyyyyyssssss. sen ska jag bara ta de lugnt med bella imon. ha ju inte sett henne vaken på 36 timmar hur nu de gick ihop kan man undra men inte var de roligt så imon är de tjejdag! sen på söndag blir de tjejmiddag med eva, fia och jenny. möjligen nån mer sånt vet man ju aldrig men både eva och jenny är hemma, de är inte allt för ofta måste jag säga så detta kommer bli en toppen kväll! sen på måndag ska vi kolla dagis få se hur de går. men nu ska jag hoppa i myskläder, fixa mat och sen mysa soffan hela kvällen!

Trevlig helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0