im moving on

Ja eller jag förösker iaf. de där med hormoner är en knepig sak och de där med att styra sina känslor ännu svårare. för de är väl bara så att de går inte. Bara att acceptera att man måste må så där för att kunna må bättre. och jag evt inte vad som framkallat dessa känslor. ja menar de bör vara glömt och begravet men de kan ju ha något att göra med att man inte bara kan glömma 5 år. och egentligen vill ajg inte heller. fem år av mitt liv är en stor del och en viktig del och jag har nu insett hur mycket jag förträngt och de är nog de som får frågarna att komam upp och problemet är att bara en person har svaret på mina frågor och de är personen jag har klippt från mitt liv och inte vill ha tillbaka. för de är ju så ayy när jag äntligen tagit mig lös vill jag inte sakta dras tillbaka för vi båda vet att du har den makten över mig. Eftersom du är den som byggt upp mig är de oxå du som vet exakt hur du förstör mig.
så nu gäller det att överleva att glömma min frågor och gå vidare vetande att för dig var detta inget mer än en lek men för mig var detta början på resten av mit liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0