29 oktober

nu var snart oktober slut oxå. fast jag tycker den har gått otroligt långsamt och de känns som en halv evighet till december och ännu längre till februari. men de påstås att dagarna är precis lika långa, jag tvivlar men de är ju bara jag. när jag har löst hela mysteriet med varför tid går så fort när man har roligt och långsamt när man längtar så lovar jag att skriva en bok om de. =) hur som hellst så har jag hittat ett super jobb oxå, vill verkligen ha detta jobb så nu gäller de att hålla hårt i de, skriva en super bra ansökan och hoppas ingen av de 80 personer som tar examen samtidigt som mig och alla arbetslösa ssk där ute får tag i de.. men som janina skulle säga de är en 50% chans att jag får de iaf. de känns ganska bra. =)

men nu är de nog dax för sängen har haft en väldigt seg dag idag. har rensat papper men de är nog de enda vettiga förutom de uppenbara, städa tvätta vika laga osv.. ibland blir man så frustrerad på sig själv. har längtat efter "ledig" tid hemma och en dag med inget alls inbokat. idag var en sån dag och jag vara uttråkad vid 12 tiden.. man är visst aldrig nöjd!

Fast här ser man ju ganska nöjd ut iaf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0