segt

borde egentligen sova nu, men här sitter man hur vaken som hellst och funderar på allt som man borde fundera på vid annat tillfälle. hatar att inte känns till framtiden, att inte ha kontroll. vilket jag inte har nu. vad komemr hända efetr min examen? tänk om man inte får jobb? visst de kommer ju alltid ordna sig, som scott sa de finns ju alltid ett mcdonalds och du har ju erfarenheten. men hur kul låter de, tre års högskolestudier och sen slutar man på mcdonalds ändå? vi får hålla tummarna att de inte blir så. men samtidigt vill man ju inte skjua upp livet heller i väntan på jobb. de är ju så mycket man inte bör göra innan man har fast inkomst osv, men fast kan ju ta evighet. känns som livet rinner ifrån mig medans jag står här och stampar och väntar på bättre tider. man kankse bara ska slänga sig ut och leva lite. hoppas att de går vägen och inte oroa mig. och de komemr ju fungera ungefär en timme för mig sen har jag panik. =)

nu har jag iaf fått skriva av mig lite. ska föröska sova och kanske kommer lösningen till mig i drömmarna.
natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0